środa, 13 lipca 2011

pracowita środa -Citra Solv

Bo ja popieram wszystko co naturalne ;) piersi naturalne i twarz bez makijażu (no dobra na pierwsze mnie nie stać a drugie to raczej z lenistwa ). A ponad wszystko lubię rzeczy naturalne i użyteczne ...do tej kategorii należy Citra Solv

41TzfEzmbbL._SL500_AA300_

naturalny wyciąg z pomarańczy sprawia, że jest świetnym i ekologicznym środkiem do czyszczenia ...ale lasche sprzątać nie lubi...oj nie lubi więc ...druga strona tego specyfiku ...

Materiały:
Citra Solv
łyżka metalowa
pędzelek
materiał
żelazko
i rysunek bądź zdjęcie

1. Szukamy motywu i odbijamy go na kser (takie na tusz nie laserowe)

P1000522

2. motyw przyszpilamy (dosłownie) do materiału, tak aby strona z motywem dotykała materiału a następnie nakładamy specyfik pędzelkiem na kartkę, na której pojawia się motyw

P1000523

 P1000518

3. następnie łyżką dociskamy papier, co powoduje przeniesienie rozpuszczonego przez specyfik tuszu na materiał (zdjęć brak)

4. gorącym żelazkiem przeprasowujemy motyw

P1000520

5. odchylamy ostrożnie kartkę

P1000521

[URL=http://www.fmix.pl/zdjecie/2410499/p1000524][IMG]http://i3.fmix.pl/fmi1072/507b58c800252be84d433cae/zdjecie.jpg[/IMG][/URL]

6. i gotowe

P1000525

P1000526

14 komentarzy:

  1. Dzieki za odwiedziny na moim blogu i za linki.Juz mam dosyc tych papierowych transferow,ktore sie po przyprasowaniu swieca.Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  2. W poszukiwaniu tego preparatu trafiłam do Ciebie:-) Bardzo tu fajnie, więc pozwolisz, że zostanę na stałe? W Polsce Citra Solv nie uraczysz, więc i tak nici z mojego citra-transferu:-( Mam pytanie: Czy tkaninę z tak naniesionym motywem można jakoś zabezpieczyć by to można było prać??
    Pozdrawiam serdecznie
    Lusi

    OdpowiedzUsuń
  3. a powiedz nam jeszcze gdzie ten specyfik można kupić....pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Leandra dziękuję za re-odwiedziny ;)

    Lusi moje ściereczki wyprałam i niestety się sprały ale to raczej wina kopiarki, którą używałam (tak mi się wydaje)...chcę sprawdzić wkrótce z inną

    Qra Domowa

    W UK można kupić tutaj

    http://www.greenhealthwatch.com/goodslifeworks/goodspollutionbusters/pblaun21ccit.htm

    http://www.21stcenturyhealth.co.uk/productdetail.asp?category=&prodid=30

    http://www.ecohip.org/product.php/659/citra-solv-concentrated-multi-purpose-cleaner-32oz

    A tak w ogóle to serdecznie Was witam u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja używam drukarki laserowej do transferów z Citra Solv!

    OdpowiedzUsuń
  6. A jakiej? i co nie spiera się ?

    OdpowiedzUsuń
  7. zacny pomysł :) szkoda, że z trwałością słabo...

    a i tak sobie myślę, w kontekście tego, że specyfiku w Polsce brak, że może generalnie coś na bazie cytryny by podziałało (ostatnio sok z cytryny pięknie utrwalił mi farbę z buraka na rękach :))

    sprawdzę i dam znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nooo..dla mnie UK jest niedostępne....szkoda-pozdrawiam:)...i czekam na próby z cytryną:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie, mój nadruk się nie spiera!
    A za nagrodę dziękuję, bardzo mi miło ale już kiedyś pisałam, że nie przyjmuję wyróżnień - to nic osobistego, nie czuj się urażona:) Nie mniej jednak jeszcze raz dziękuję!

    Pozdrawiam!!!

    ps
    tak sobie myślę, że w tych wszystkich punktach ksero mają drukarki laserowe, więc można u nich zrobić kopię!

    OdpowiedzUsuń
  10. Myszka dziękuję za odpowiedź i sprawdzę wkrótce

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko zależy od rodzaju preparatu Citra, bo jest ich kilka .Podobno najlepiej działa Citra Clean Degreaser . Mam możliwość jego zakupu , ale w ogromnym pięciolitrowym opakowaniu. Jeśli by się znalazły chętne to może bym go kupiła i podzieliła .

    OdpowiedzUsuń
  12. witajcie,mam specyfik od wczoraj,uzywam zwyklej drukarki i NIC totalnie NIC sie nie odbija!!!!!!!!!help!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja chetnie odkupie mała butelke mail moneta21@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. jesli oferta jest nadal aktualna to ja równiez jestem chętna odkupić :)lub jesli ktokolwiek inny jest w stanie odsprzedac choć trochę to bardzo proszę o kontakt: rumuna_to@wp.pl

    OdpowiedzUsuń