środa, 21 listopada 2012

Kalendarz adwentowy - inspiracje

Garść inspiracji










W tamtym roku u nas było tak KLIK




A w tym roku będzie zupełnie inaczej. Przede wszystkim kalendarz powiększy się o zadania do wykonania i będzie zrobiony z mojego ulubionego tworzywa do recyclingu oraz rośliny bardzo ze świętami związanej :) Ale o szczegółach napiszę już wkrótce.
Wiele z nas tworzy kalendarze z zadaniami ale czasem brak pomysłów. Stwórzmy więc wspólnie listę zadań. Proszę o umieszczanie propozycji pod postem a ja będę ją aktualizować :)
LISTA ZADAŃ KALENDARZA ADWENTOWEGO
  1. Przeczytanie książki o tematyce świątecznej
  2. Zrobienie ozdoby choinkowej
  3. Stworzenie listu świątecznego dla mieszkańców Niegowa - akcja Robótka 2012 Robotka-2012
  4. Pieczenie pierników
  5. Ubieranie choinki
  6. Nauka kolędy
  7. Nauka wierszyka używanego przez mojego dziadzia do składanie życzeń :)
  8. Przygotowanie paczki dla potrzebujących z naszej okolicy
  9. Zrobienie karmnika dla ptaków
  10. Zrobienie karmy do karmnika
  11. Oglądnij bajkę o świętach  zajadając popcorn
  12. Zbuduj namiot w salonie i przenocuj w nim
  13. Idź na łyżwy
  14. Ulep lub zrób bałwana
  15. Zrób szopkę
  16. Udekoruj pierniczki
  17. Urządź bitwę na śnieżki
  18. Obejrzyj szopkę
  19. Przygotuj kartki z życzeniami dla przyjaciół
  20. Niespodzianka
  21. Dziś wybierasz co będziemy robić
  22. Idź na spacer z rodziną
  23. Przeczytaj fragment biblii o Narodzeniu Jezusa
  24. Zaśpiewaj, zagraj kolędę





15 komentarzy:

  1. Haha rzeczywiście:)Co za synchronizacja! Który robicie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Postanowiłam, że robię domki, jak na architekta przystało ;). Widzę w Twoich inspiracjach też ten właśnie motyw :). Do środka niespodzianka i oczywiście kartka z zadaniem, albo motywującą optymistyczną sentencją :)

    ps. Lasche, ostatnio jestem zakochana w tych pudełkach Lego ROOM COPENHAGEN. Białe i czarne kupiłabym nawet dla siebie :)

    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pomysły. Też chcę jakiś kalendarz dla dzieciny zrobić, ale jakoś nie mogę się zdecydować jak ma on wyglądać, a czasu coraz mniej przecież :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lasche, świetne inspiracje. Pomysł na kalendarz już mam tylko co do środka to już nie mam pojęcia, czekam więc na Twoje pomysły, może się zainspiruję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maja mnie omija czar czerwieni i ciągnie bardzo do surowości i minimalizmu. Najchętniej podałabym cynową zastawę na lnianym obrusie :) I nasz kalendarz będzie utrzymany w tej tematyce

    Kasiu ja niezmiennie uwielbiam te pudełka tak kolorowe jak czarno - białe. Ulubieńcem malucha jest główka kościotrupka :)

    Aneczko u nas chłopcy wymyślili, że fajnie wyglądałyby 23 gwiazdki a 24 byłby Mikołaj. Obiecałam, że taki będzie za rok jak im się nie zmieni. Może Twoje dzieci też wymyślą swój własny? Zazwyczaj one są bardziek kreatywne niż my :)

    Femke dokładnie mam ten sam problem. I to będzie temat następnego posta :)



    OdpowiedzUsuń
  6. Femka jednak zostawiam listę tutaj i zapraszam do przesyłania propozycji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lasche, Twoje pomysły po prostu spadają mi z nieba:) Sama bym na to nie wpadła, wielkie dzięki!!!

      Usuń
  7. Bardzo podoba mi się pomysł z drogą przez miasteczko domków adwentowych...

    OdpowiedzUsuń
  8. Te rękawiczki to fajny pomysł szczególnie jak nie wiadomo co zrobić z tą jedną, której para się zgubiłą:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja mania mnie też ciągle zadziwia kreatywność ludzka

    Myszko no i na skarpetki to jest też dobry pomysł

    OdpowiedzUsuń
  10. Miss Kitsch dzięki choć to dzieło babci :) (babci chłopców rzecz jasna) i takim sposobem dobrnęliśmy do numeru 24 w naszych adwentowych kalendarzach, więc jutro biorę się do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki za pomysł - zadania to jest to! tylko teraz muszę pomyśleć, co dla moich chłopaków będzie najfajniejsze...

    OdpowiedzUsuń
  12. punkt 12 mnie oczarował :) też mam kalendarz z zadaniami, choć niektóre dużo "prostsze", wymyślane pod dwuipółlatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bogusiu :)

    Olga ja sama chętnie zrobiłabym sobie ten namiot :)

    OdpowiedzUsuń