sobota, 17 listopada 2012

Liebster Blog

Blogowe Szaleństwo wyróżnień trwa :)

Dziękuję Agusi z http://dzielnyfranek.blogspot.com/ oraz Frajdzie z http://frajdap.blogspot.com/ i z http://przyrodana6.blogspot.com/ (kreatywna dziewczyna :) )

Zasady - Odpowiedzieć na zadane pytania i nominować 11 blogów zadając im swoje pytania
Cel - marketingowy ;)

Odpowiem na pytania Agi, bo pytania Frajdy wymagają czasu a są bardzo interesujące więc post z odpowiedziami powstanie wkrótce.

Pytania:
1. Jakie jest Twoje największe marzenie? Żeby wszyscy członkowie naszego domu mogli się długo cieszyć mieszkaniem w nim
2. Jaki jest Twój ukochany smak? smak czekolady miętowej i kawy KAWY i jeszcze raz KAWY
3. Czy masz jakąś ukochaną rzecz? odkąd zgubiłam obrączkę nie chcę się przywiązywać do rzeczy ...wolę do ludzi
4. Co Cie doprowadza do pasji? bezsilność
5. Z czego śmiejesz się najczęściej? śmieję się najczęściej do towarzystwa moim chłopcom :) mają niesamowity dar rozśmieszania mnie swoim spojrzeniem na świat
6. Jaka jest najmniejsza najcenniejsza rzecz dla Ciebie? jeden ludzki oddech więcej
7. Jakie najdziwniejsze pytanie w życiu zostało Ci zadane? hm ...
8. Co nadaje sens Twojemu życiu? miłość
9. Co jest dla Ciebie synonimem chaosu?
10. Jaka jest Twoja ulubiona część garderoby? buty ...och moje szpilki :)

11. Jaka jest Twoja ulubiona książka?  Tajemniczy ogród ...w dzieciństwie moja kuzynka opowiedziała mi ją w sadzie babci. Siedziałyśmy na kocu, wokół brzęczały pszczoły a opowieść się snuła nieustannie. Miałam może 7 lat i wypieki na twarzy od słuchania. Pamiętam tę opowieść do dziś a książkę przeczytałam wielokrotnie, choć jej nie mam w bibliotece. Czekam na jakieś specjalne wydanie, które sprosta moim wyobrażeniom z dzieciństwa. Może jej nigdy nie kupię ...kto wie.


A teraz moja kolej. Rok temu znalazłam na jakimś blogu hamerykańskim listę pytań, które pewna mama czwórki dzieci zadała swoim pociechom i zaprosiła inne mamy do tej zabawy. Wolne tłumaczenie (sprzed roku)

Występują Kuba lat prawie 7 i Kacper lat prawie 3 oraz mama lasche

21 pytań
1. Co mama powtarza ci ciągle? nie wiem, żebym się jej słuchał (stawiałam raczej na NIE)
2. Co sprawia, że mama jest szczęśliwa? ciasto (no zna mnie dziecko jak nic) , kiedy jestem posłuszny
3. CO sprawia, że mama jest smutna? płacze, kiedy się nie słucham (no dziecko ma jakąś traumę ...trzeba z nim to przegadać )
4. Czym mama doprowadza cię do śmiechu? nie wiem, śmieszna rzeczy
5. Co mama lubiła jak była dzieckiem? tańczyć bawić się lalką
6. Ile lat ma mama? nie wiem (prawidłowa odpowiedz) 32
7. Jak wysoka jest Twoja mama? duża, 152 (zapewniam, że o wieeeeele wyższa )
8. CO mama najbardziej lubi robić? bawić się, czytać (się zgadza)
9. Co mama robi gdy nie jesteś w pobliżu? szuka swoich chłopaków , pisze coś na komputerze

10. Jeśli mama będzie sławna, z jakiego to będzie powodu? będzie duża, sport (to tylko projekcja marzeń mojego dziecka)
11. W czym mama jest naprawdę dobra? suszenie włosów dużo rzeczy (mój kochany)
12. Czego mama nie umie robić? SMUTOWAĆ SIĘ robić salto do tył (a wszystko inne potrafi...niezachwiana wiara w matki jest wielka )
13. Co mama robi w pracy? pracuje x2 (nuda)
14. CO mama lubi jeść najbardziej? czekoladę (to Kacper lubi najbardziej) to jest trochę jak trawa (czyt. pietruszka )
15. Co sprawia, że jesteś dumny z mamy? ? że projektuje nasz dom (moja krew )
16. Gdyby twoja mam była postacią z bajki to kim by była? reklama (niezachwiana wiara ) super girl (zgadzam się na 100%)
17. CO robicie z mam razem? jeść, bawić się
18, Jakie są podobieństwa pomiędzy tobą a mamą? brzuszki (uwielbiam go) nosy (czas nauczyć go dyplomacji)
19. Jakie są pomiędzy wami różnice? nie wiem, inny kolor włosów (a nikt nie zauważy że mama jest dziewczynką ???)
20. Skąd wiesz, że mama Cię kocha? Przytula, całuje mnie
21. Gdzie mama lubi chodzić? do wilków , do sklepu

Nie będę nominować blogów (co pewnie będzie miało wpływ na wyniki o które prosi Frajda). Serdecznie polecam te pytania wszystkim  ...dzieci mogą Was zaskoczyć albo partnerzy życiowi

Odpowiedź na pytania z tego roku już wkrótce z odpowiedziami dla Frajdy.


5 komentarzy:

  1. super są te pytania do dzieci! Koniecznie muszę zadać je moim!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pytania są super, ale i odpowiedzi nietuzinkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oprócz czekolady mietowej ...ja tez KAWOWĄ!!!!a odpowiedzi chłopaków....swietne:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. K świetne są ale trzeba być przygotowanym na wszystko słuchając odpowiedzi :)

    Czyżyk ano właśnie...już wkrótce zapytam chłopców po raz drugi ...zobaczymy jak ja się zmieniam w ich oczach :)

    Qrko Kawa ponad wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Partnerzy? no w sumie pytania nadają się i dla nich, jutro zadam, zobaczymy jak się znamy:)

    OdpowiedzUsuń