niedziela, 4 listopada 2012

Nowy trend - czaszka

Wkradła się niepostrzeżenie na ubrania, meble i do naszych wnętrz. Mowa o czaszce.
 Dziś krótko o szybkim sposobie na halloweenową (i nie tylko) dekorację.

Wystarczy stara rama z obrazkiem (u nas była to reprodukcja dziewczynki Wyspiańskiego zakupiona na pchlim targu dla ramki). Tworzymy tło naklejając stare gazety, pilnując jednocześnie, aby był to tekst pisany a nie fotografie. Następnie parzymy herbatę i ...opryskujemy tło obficie:) Potem tylko należy wydrukować odpowiedni motyw. Ja zdecydowanie preferuję vintage anatomy ;) Motyw dostępny TUTAJ
 

A oto kilka przykładów rozprzestrzeniania się czaszek :) Sama skusiłam się na koszulkę z New Yorker z tym motywem.


 
materiały
 


papier ozdobny





 

6 komentarzy:

  1. na czaszkę zwróciłam już uwagę w poprzednim poście, choć nawet nie przypuszczałam, że się za nią kryje taka głębia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A tak tak ...nie jest to bowiem zwykła czaszka ;)

    Pomysł z herbatą dobry jest też do robienia starych map poszukiwaczy skarbów ;) to tak na marginesie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne :D.
    A łapka mówi STOP, czy macha do mnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czaszki uwielbiam! Zawsze muszę się tłumaczyć z nadmiernego "ozdabiania" dziecka tym motywem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam to samo...czachy wszeeeeędzie!!! ściany, koszulki, biżuteria :D kocham ten motyw !!!!
    obok tradycyjnych wielbię również motyw sugar skull i no i bull skull, oczywiście :D
    poster świetny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rasiu macha ...no jasne, ze macha

    W pogoni za E a ja czaszki odkrywam dopiero ...taka jestem jakaś wpływowa =)na tryndy

    Aricia to ja ze skuli wole czaszkę =)

    OdpowiedzUsuń