wtorek, 26 marca 2013

Rewelacyjna lekcja przyrody

Nasze dzieci znają tygrysa bengalskiego i diabła tasmańskiego ale nie potrafią odróżnić kruka od gawrona. A my? Czy my to potrafimy? Mało jest pozycji w ciekawy sposób opisujących naszą przyrodę a komiks jest formą od dawna lubianą przez dzieci ...i dorosłych.
 
 Kolorowe postacie, zabawne dialogi i przygoda.To pozwala nam niemal zapomnieć o tym, że automatycznie przyswajamy wiedzę. Edukacja i zabawa a do tego świetne wydanie książkowe (okładka gruba, papier dobrej jakości). Słowem konieczna pozycja na półce każdego dziecka.
 
Salwy śmiechu gwarantowane.
 
Część 1: Ryjówka przeznaczenia
Część 2: Norka zagłady
Autor: Tomasz Samojlik

PS. Panie Tomaszu, Pan się zlituje i napisze szybko 3 część bo mi maluch żyć nie daje. Drugą część połknęliśmy w drodze na Jarmark Wielkanocny, a on ciągle mamo kup trzecią.
 
 


 


A to już matka czytająca w autobusie. No nie mogłam  przestać.



Do nabycia w sklepie  Gildia

3 komentarze:

  1. Już mnie ten komiks zdążył zaciekawić a teraz się to pogłębiło. Tylko nie wiem czy dla Emmki nie będzie za wcześnie na taką formę

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko zależy od Twoich umiejętności ekspresji :))) Ja pokazuję też palcem dymki coby maluchowi łatwiej było śledzić. Tekst nadaje się spokojnie dla 4-5 latka. Nie doceni w pełni pewnie humoru, bo niektóre gagi słowne były zrozumiałe dla mnie i starszaka, ale forma graficzna z pewnością ją zachwyci (pamiętam jej namiętność do owadów). Wytłumaczyłam jeszcze maluchowi jak wygląda dymek kiedy postać myśli :))

    OdpowiedzUsuń
  3. No i zamówiłam :)to już kolejna pozycja po Panu Pierdołce zamówiona dzięki twoim recenzjom :) Dzięki :)

    markoto

    OdpowiedzUsuń