niedziela, 9 marca 2014

KME - spotkanie lutowe

Już kolejny raz miałam przyjemność spotkać się z dziewczynami z KME. A wiadomo jest to miejsce gdzie królują świetne zabawki, pyszna kawa i fajne blogerki :)


Było nas dużo, ale niestety brak stolików powodował, że lawirowałam z zabawkami, aparatem i kawą (o pysznym cieście nie wspomnę ). 



Spotkanie KME to  także spotkanie z ciekawymi ludźmi, takimi jak przedstawiciel firmy GRANNA. To zdecydowany pasjonat gier planszowych. Słuchałam z wielkim zainteresowaniem, bo my zdecydowanie dużo gramy :) Ze spotkania wróciłam z grą Potwory do szafy, o której już wkrótce napiszę słów kilka, bo jest rzeczywiście warta uwagi.



Żaneta i Malwina oddały się w ręce kolejnej pasjonatki, tym razem urody. Innowacyjna pielęgnacja skóry to domena firmy NU SKIN. Można było również sprawdzić stan swojej skóry.



WOODEN STORY to wszystko co kocham. 
Naturalne materiały, szare opakowania, drewniane skrzynki, jutowe worki. 
Mniam.


A najbardziej zaskakujący okazał się prezent, jaki otrzymały wszystkie blogerki. W małym płóciennym woreczku schowane były trzy klocki pachnące woskiem i drewnem. A każdy z innym hasłem. Taką pachnącą lasem wiadomość można podarować komuś bliskiemu, ustawić przy talerzu podczas kolacji - niespodzianki czy użyć jako inspirację stawiając na biurku w pracy. Niezwykle przyjemne w dotyku sprawią, że miło rozpoczniemy lub zakończymy dzień. A może macie jakiś ciekawy pomysł jak je wykorzystać? 

NASTRÓJ
INTUICJA
MĄDROŚĆ




5 komentarzy:

  1. A ja się cieszę,że moglysmy się spotkać i zamienić więcej niż kilka zdań .... pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że następnym razem też wcześnie wyruszymy i będzie okazja, żeby porozmawiać dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. klocki wow! czy są też inne napisy? świetne są te Wasze spotkania

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja się cieszę na nasze spotkanie, bo jakoś do tej pory nie miałyśmy okazji do dłuższej rozmowy a tym razem było inaczej:) Dziękuję za miłe spotkanie.

    OdpowiedzUsuń